El diumenge 10 de febrer van celebrar la nostra actuació dins les Festes de Santa Eulàlia. 2019 02 10 Santa eulalia1

Tot i que algunes de les nostres músiques i d’altres membres de la colla es van llevar
una mica més aviat per a participar a les Matinades de Grallers i Tabalers, en honor a la Patrona.
Abans de començar, vam fer entrega de noves camises a la Cèlia, en Lluís, l’Ernesto i l’Ona, tot i que aquesta última va ser l’única que es va estrenar com a falconera en la posició d’anxaneta.
Vam començar la nostra actuació a la Plaça Nova, fent: 2019 02 10 Santa Eulalia3

– serra de 5 puntes,
– vols (un de 3 coronat, dos de 3 i dos de 2)
– 2 planxes de 4 amb pilars de 3 enmig.

En la petita cercavila pel carrer del Bisbe vam fer quadrigues i pilars caminats, acompanyats per nostre grups de gralles i tabal.
Moment de lluïment per entrar a Plaça Sant Jaume amb una escala caminada de 5 i 3 pilars.
Ja a l’escenari vam fer:
– Serra de 5 puntes,
– Vols (un de 4 i dos de 3), i posteriorment un de 4 coronat, dos de 3 i dos de 2.
– Avet de 7 amb dos mini avets,
– Dues planxes de 4
– Pira 4×4 i dues pires petites.
– Escala de 7

Al finalitzar, i com a reconeixement, vam demanar a la plaça un fort aplaudiment per l’Ona, ja que era la seva primera actuació i els nervis li van donar un petit ensurt.

Tot seguit, ens vam dirigir a la Plaça Reial per sumar-nos al Seguici Popular de Santa Eulàlia, primer cop que sortíem com a membres. Al ser una cercavila vam tornar a realitzar algunes de les nostres figures caminades com les quadrigues i els pilars. Al Plà de l’Òs vam fer la serra amb puntes i al carrer Cucurulla, els vols. Com van fer la resta de colles participants a la cercavila, en passar per la imatge de Santa Eulàlia, a la Baixada de Santa Eulàlia, vam realitzar pilars de salutació i reconeixement. Per entrar a la Plaça Sant Jaume i així finalitzar la jornada vam repetir l’escala caminada. Tot i les baixes a últim moment d’alguns dels nostres membres, vam superar la primera actuació de la temporada amb molt bona nota, també amb l’estrena del Cap de Colla, i amb molta força per a viure una gran temporada falconera.

Si voleu veure les fotos de la jornada, cliqueu els enllaços: https://www.flickr.com/photos/falconsdebarcelona/albums/72157705148169861

2019_02_10_Santa_Eulalia(30)