Via Lliure3Via Lliure 2Som conscients que estem en un dels moments en el que la unitat de la societat, les entitats, les institucions, etc., és més que imprescindible. Temps en el que nostra diada nacional ha passat de ser un record i una celebració a un reclam internacional de la necessitat del nostre país, amb manifestacions multitudinàries de persones anònimes amb un sol clam.

Per aquest motiu no ens podem quedar al marge, i a proposta de l’Assemblea Nacional Catalana, varem proposar a les colles de Falcons participar d’aquest gran esdeveneiment, com ja hem fet amb anterioritat, en la Via Catalana que va unir Catalunya de punta a punta i en la que els Falcons hi érem presents.

Els Falcons som representants de la rica i variada cultura popular i tradicional catalana, compromesos amb la nostra cultura i amb la nostra nació, per això el proper 11 de setembre alçarem les nostres figures a la Via Lliure a la República Catalana, donant suport en un dels moments mes transcendentals de la història de la nostra gran nació.

A continuació us fem un petit resum dels trams on podreu gaudir de la presència de diferents colles de Falcons:

COLLA TRAM
Falcons de Llorenç del Penedès 79
Falcons  de Vilafranca 78
Falcons  de Piera 39
Falcons  de Barcelona 82
Falcons  de Castellcir 34
Falcons  del Riberal 12
Falcons  de Vallbona d’Anoia 39
Falcons  de Capellades 40

Si encara no us heu apuntat a la via, ara és el moment, el moment de demostrar que res pot aturar la unitat i l’anhel d’una Nació.