CapturaEl proper 21 de gener fins al 24, neix a Barcelona, concretament a Sant Andreu, a l’Espai de Fabra i Coats, Can Fabra i els seus voltants el Som Cultura Popular: Mostra del Patrimoni Immaterial a Barcelona, amb l’objectiu d’articular un punt de trobada i generar un autèntic trànsit d’idees i informació entre tots aquests col·lectius. Iniciativa de l’Ens de l’Associacionisme Cultural Català, amb el suport del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya i de l’Ajuntament de Barcelona.

La Federació de Colles de Falcons de Catalunya, en representació dels Falcons, una disciplina emmarcada dins de la cultura popular i tradicional catalana, hi serà present, amb un estand informatiu, en el  que oferirem informació i tríptics de la Federació i què són els Falcons, així com de les colles federades.

Així mateix, organitzem una mostra de Falcons el proper diumenge dia 24 de gener a les 11:45h a l’escenari de l’esplanada de Fabra i Coats, en el que actuaran les colles de Barcelona, Piera, Capellades i Vallbona d’Anoia. Espai en el que podreu gaudir la diversitat de figures que conformen la disciplina dels Falcons, la seva originalitat i la seva execució.

Us convidem a que vingueu a gaudir de l’espectacle.

Podeu consultar el programa en el en aquest enllaç: Som Cultura Popular – Programa A3