Del proper 25 al 28 de gener, es celebra a Barcelona, concretament a Sant Andreu, a l’Espai de Fabra i Coats, Can Fabra i els seus voltants la 2ª Edició del Som Cultura Popular: Mostra del Patrimoni Immaterial a Barcelona. Organitzat per de l’Ens de l’Associacionisme Cultural Català, amb el suport del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya i de l’Ajuntament de Barcelona.

I com no por ser d’una altra manera els Falcons hi tornarem a ser presents,  representats per la Federació de Colles de Falcons de Catalunya, amb un estand informatiu, en el  que oferirem informació i tríptics de la Federació i què són els Falcons, així com de les colles federades.

Així mateix, organitzem un taller obert de Falcons el diumenge 28 de gener de 11h a 12h a la Plaça Can Fabra, i seguidament i al mateix lloc a partir de les 12h una mostra de Falcons, amb la participació de les colles de Barcelona, Piera i Capellades, poden gaudir així de la diversitat de figures que conformen la disciplina dels Falcons, la seva originalitat i la seva execució.

Us convidem a que vingueu a gaudir de l’espectacle.

Podeu consultar el programa en el en aquest enllaç: Programa Som Cultura Popular